Uz dužno poštovanje prema rezervacionim sistemima koje putnici koriste da sebi tokom boravka u inostranstvu obezbede smeštaj, cene po kojima rezervišu smeštaj u hotelu često nisu najbolje cene koje se mogu dobiti.
Ukoliko imate potrebu da vašim poslovnim partnerima obezbedite smeštaj za kraći ili duži boravak u Beogradu, Kielo vam nudi naš izbor 10 kvalitetnih, uglednih i udobnih poslovnih hotela.
Na poslovnom ste putu i pred sobom imate puno sastanaka i drugih obaveza u kratkim rokovima, jedna od stvari koju možete da učinite da sebi olakšate jeste da odaberete pravi hotel za vaše poslovne potrebe.
Prijava za let (check-in, čekiranje) je osnovna procedura kojom putnik sa ispravnom aviokartom stiče pravo na ukrcavanje na let. Prijava za let na šalteru aviokompanije je prva stvar koju ćete uraditi po dolasku na aerodrom, ukoliko se niste čekirali ranije od kuće, preko interneta ili mobilnog telefona. Ako niste, onda ćete na aerodromu to morati da uradite na šalteru ili na automatima za samostalno prijavljivanje putnika za let (self-service check-in kiosk).
Birajući putnu klasu prilikom kupovine karte putnici se zapravo odlučuju za paket usluga koje kompanija nudi prema sopstvenim pravilima. Svaka putna klasa osim drugačije putničke kabine i različitog keteringa i zabave na letu putnicima nudi i određeni nivo zemaljskih usluga.
Ako putnik kupi kartu za let do jednog grada a vrati se iz drugog, ili ako leti iz jednog grada do drugog, a vrati se u treći onda takvo putovanje ima tri segmenta. Tu nisu sastavljene dve karte u jednom pravcu, već je u pitanju povratna karta, a putovanje se zove ‘open jaw’.
Boravak u avionu tokom leta može biti veoma naporno i neprijatno socijalno iskustvo. Veliki broj ljudi na malom prostoru bez mogućnosti kretanja i često bez odgovarajućih sadržaja kojima bi se popunilo vreme razlog su za razne neprijatne situacije.
Birajući putnu klasu prilikom kupovine karte putnici se zapravo odlučuju za paket usluga koje kompanija nudi prema sopstvenim pravilima. Svaka putna klasa osim drugačije putničke kabine i različitog keteringa i zabave na letu putnicima nudi i određeni nivo zemaljskih usluga.
Putnici čije putovanje obuhvata više letova uz presedanje na nekom usputnom aerodromu su transferni putnici, a aerodrom na kome obavljaju presedanje naziva se transferni aerodrom.
Biznis klasa predstavlja osnovnu višu klasu u mnogim aviokompanijama. Namenjana je putnicima koji traže više udobnosti i pažnje, više razlilčitih usluga a njihovo putovanje zahteva i veću fleksibilnost.
BlueBiz je korporativni program koji je pokrenuo Air France, a kasnije su počeli da ga primenjuju i KLM, Alitalia i Delta Air Lines. Ovaj program beneficija je namenjen preduzećima svih veličina i jedan je od najjednostavnijih i najpopularnijih korporativnih programa na svetu. Za razliku od većine sličnih programa u kojima se skupljaju apstraktne milje (bodovi, poeni) BlueBiz nudi skupljanje evra i to po veoma jednostavnoj formuli.
Aerodrom “Nikola Tesla” u Beogradu, raspolaže jednim univerzalnim salonom za putnike biznis klase (Business Club), jednim konferencijskim salonom (Beograd) i salonom za VIP putnike (VIP Salon).